Księgi Handlowe
-
Usługi podstawowe:
- Opracowanie zasad polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont dostosowanych do potrzeb jednostki oraz ich wdrożenie,
- Bieżące ewidencjonowanie i księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- Przygotowanie miesięcznych rozliczeń w celu ustalenia wysokości zaliczek na podatek dochodowy,
- Ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT i składanie elektronicznie deklaracji VAT klienta do jego Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie niezbędnych deklaracji na potrzeby podatków lokalnych,
- Doradztwo w zakresie prowadzenie działalności gospodarczej m.in. udzielanie konsultacji księgowych dotyczących prawidłowego dokumentowania operacji gospodarczych, pomoc w sprawach związanych z uzyskaniem finansowania w formie kredytu czy leasingu, również w korzystaniu z dotacji z funduszy unijnych,
- Prowadzenie spraw kadrowo-placowych dla spółki m.in. sporządzanie listy płac, prowadzenie akt pracowniczych, składanie deklaracji ZUS za pracowników – pełny zakres usług – w ofercie kadrowo – płacowej,
- Wszystkie informacje o płatnościach podatków i składek ZUS trafiają do klienta w formie elektronicznej (mail) w wyznaczonych terminach. Jedynym obowiązkiem klienta jest dostarczenie dokumentów do biura i zapłata obliczonych podatków do odpowiednich Urzędów na podstawie informacji z Biura.
- Rachunkowość zarządcza – możliwość prowadzanie księgowania kosztów w układzie kont 4 i 5 z podziałem na centra kosztów, z możliwością ich exportowania do Excela i dalszej analizy
- Sporządzanie wszelkiego typu analiz i raportów finansowych , zgodnie z oczekiwaniami Klienta opierając się na wzorach przez niego przedstawionych bądź przedstawiając własne propozycje raportów np. analizy sprzedaży, szczegółowe analizy kosztów, płynności finansowej, dowolne zestawienia danych księgowych,
- Przygotowywanie miesięcznych raportów o stanie należności i stanie zobowiązań spółki, przygotowywanie przelewów do dostawców z faktur zakupowych ( wg. indywidualnych potrzeb klienta ) ,
- Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z wymogami Ustawy o rachunkowości, przygotowywanie uchwał Zgromadzenia Wspólników, Zarządu, przygotowywanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego., złożenie do Urzędu Skarbowego i Sądu rejestrowego ( bez opłat skarbowych)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS,
- Wersja stacjonarna – istnieje możliwość wprowadzania części dokumentów na miejscu przez pracowników Klienta, a biuro pracuje zdalnie na jego oprogramowaniu korzystając z serwera Klienta i pełnego dostępu do jego ksiąg – oferta łącząca posiadanie księgowości „ na miejscu” – osoby wystawiające faktury sprzedażowe, dokonujące płatności, prowadzące bieżące rozrachunki firmy a jednocześnie pracujące pod nadzorem biura rachunkowego, korzystające z jego wiedzy i doświadczenia z powierzeniem mu odpowiedzialności za prowadzenie spraw podatkowych firmy.
Dlaczego warto skorzystać z usług Creo?