Podatkowe księgi przychodów i rozchodów
- Prowadzenie rozliczenia księgowego w formie książki podatkowej - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji majątku trwałego, magazynowej oraz wyposażenia ,obliczanie miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy, sporządzanie rozliczenia rocznego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych dla właściciela (i), zgłaszanie do ubezpieczeń i składanie deklaracje do ZUS właścicieli,
- Rozliczanie podatek VAT i składnie elektronicznie deklaracji VAT klienta do jego Urzędu Skarbowego
- Doradzanie w zakresie prowadzenie działalności gospodarczej, pomoc w sprawach związanych z pozyskaniem finansowania w formie kredytu czy leasingu, również w zdobyć funduszy z dotacji unijnych,
- Prowadzenie sprawy kadrowo - płacowych dla Klienta m.in. sporządzanie listy płac, prowadzenie akt pracownicze, składanie deklaracji ZUS za pracowników – pełny zakres usług – w ofercie kadrowo – płacowej
- Wszystkie informacje o płatnościach podatków i składek ZUS trafiają do klienta w formie elektronicznej (mail) w wyznaczonych terminach. Jedynym obowiązkiem klienta jest dostarczyć dokumenty do biura i zapłacić obliczone podatki do odpowiednich Urzędów na podstawie informacji z Biura,
Dodatkowo:
- Udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych.
Dlaczego warto skorzystać z usług Creo?